NAZWA: „Turystyczny szlak dobrego smaku” (TSDS)
CEL: Promocja obszaru 6 partnerskich Lokalnych Grup Działania poprzez wykorzystanie posiadanych zasobów lokalnego dziedzictwa kulturowego, przyrodniczego i historycznego dla zbudowania wspólnej marki regionu
PLANOWANE DZIAŁANIA:
- Konferencja inicjująca
- Gadżety promocyjne
- Warsztaty kulinarne
- Filmy promocyjne
- Kolorowanka dla dzieci
- Gra planszowa
- Mapa regionu
- Organizacja stoisk promocyjnych podczas imprez lokalnych
- Tablice informacyjne duże
- Tablice informacyjne małe
- Wirtualny spacer “Szlakiem kulinarno-turystycznym regionu Wisły i Sanu”
- Opracowanie i wydruk książki
- Konferencja podsumowująca
PARTNERZY:
- Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej”
- Stowarzyszenie „Lasowiacka Grupa Działania”
- Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Region Sanu i Trzebośnicy”
- Lokalna Grupa Działania „Siedlisko”
- Partnerstwo dla Rozwoju Obszarów Wiejskich Ekonomika-Nauka-Tradycja „Prowent” Lokalna Grupa Działania
- Lokalna Grupa Działania LASOVIA
REALIZACJA: 12.2018-11.2019
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 931 000,00 zł
WKŁAD LGD Stowarzyszenie „Region Sanu i Trzebośnicy”: 126 000,00 zł
Konkurs na realizację stoiska promocyjnego
Organizator konkursu: Lokalna Grupa Działania PROWENT
Cel konkursu: promocja projektu współpracy pn. „Turystyczny Szlak Dobrego Smaku” oraz atrakcji obszaru objętego projektem.
Termin nadsyłania ofert: 28 czerwiec 2019 do godz. 15.00
link do regulaminu konkursu: pobierz